Problem s vypalenim .iso

Programy na vypalování CD/DVD/Blu-ray, authoring, tvorba obalů atd.

Problem s vypalenim .iso

Příspěvekod matess » sob 05. pro 2009 13:15:19

Zdravim lidi mam ten stejny problem. Pri vypalovani iso souboru na dvouvrstve DVD DL+ se vypali maximalne kolem 40% a pak to nahlasi chybu. Jak ste psali tak jsem zkousel aktualizovat mechaniku(jestli jsem to pochopil dobre) ale napsalo me ze jsou tam nejnovejsi aktualizace. Znicil jsem uz 4 DVD znacky EMTEC. Nevim cim to bude vypaluju hry na xbox uz nejakej mesic bez chyby a najednou me to nejde. Myslite ze by pomohlo vratit system nebo preinstalovat windows? pls help:(
matess
Intel 4004

Poděkoval: 0 ×
Získaná poděkování: 0 ×

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Problem s vypalenim .iso

Příspěvekod rousini » sob 05. pro 2009 15:05:55

Já v podstatě nepeču, ale aspoň bych zkusil nejdříve simulaci vypalování, snad by to mohlo ušetřit nějaká media...
Zkus nahrát poslední firmware pro mechaniku, zkus vypálit menší iso na nonDL, abys věděl, kde vzniká problém. Možná je i nekompatibilita medií...
Když se zeptáš budeš vypadat jako blbec jen pět minut, když se zeptáš na Google nikdo nepozná, že seš blbec.
P.S. Přečti si můj podpis než se zeptáš...
rousini
Intel Celeron Dual-Core

Poděkoval: 2 ×
Získaná poděkování: 13 ×

Příspěvekod matess » ned 06. pro 2009 21:26:08

Iso mensiho souboru vypalit de bez problemu. Problem je ze kdyz stahnu hru a rozbalim to ma to dva soubory .iso a .dvd... zapnu Imgburn nactu tam ten .dvd a zbytek se nastavi sam. Fakt nevim v cem by mohla byt chyba protoze jak sem psal drive sem vypaloval pomoci toho programu ale na verbatim ted vypaluju na EMTec DVD DL+. Zkusim asi koupit Verbatim dvd ale predpokladam ze to zase tu chybu hodi. Nevim nesetkal se s tim uz nekdo? Jestli by pomohlo ten system vratit nebo zkusit zvolit jinej program popr. jakej?
matess
Intel 4004

Příspěvekod matess » ned 06. pro 2009 22:22:51